Maketavimas nėra vien techninis darbas, net jei taip galima pagalvot iš pirmo žvilgsnio. Maketuotojas tekstą tiesiog piešia kaip dailininkas. Tik jo rezultatas – ne paveikslas, potėpiais atgijęs drobėje, o knyga, žurnalas, laikraštis ar kiti reprezentaciniai leidiniai. Tinkami sprendimai gali nulemti leidinio sėkmę. Tereikia vieno patyrusio skaitytojo žvilgsnio ir rezultatas jau aiškus.
Skeptikai daug metų tikina, jog knygos liks tik kompiuterių ekranuose, bet šios spėlionės nepasiteisino, nes žmonės ir toliau pageidauja šiuos leidinius laikyti rankose. Žinoma, esama leidinių, kurių žmonės griebti jau nelabai benori, tad svarbu pasirinkti tinkamą formatą. Maketuotojas tai išspręs. Prireikus leidinius pagal visus reikalavimus paruoš spaustuvėms arba ekrane patraukliai atrodysiantį elektroninį variantą, kuriuo bus galima dalintis internetinėje erdvėje.
Svarbiausia pasirinkti tinkamą komandą, kuri bendromis jėgomis gali sukurti puikų produktą.
























